3. Маркетингдик консультация
Маркетинг-бул сатып алуучулардын муктаждыктарын канааттандыруу менен киреше табууну көздөгөн иш-аракет. Бул ар кандай маркетинг иш – аракеттеринин маңызын көрсөткөн өтө жалпыланган аныктама-өнүмдү же кызматты максаттуу аудиторияга сатуу жөндөмү.
БИЗНЕС ЭЭЛЕРИ ҮЧҮН КОНСУЛЬТАЦИЯ:
- Бизнес, товар ачуу же жаңы базарларга чыгуу: сизге кандай маркетинг керек? кайдан баштайбыз? сиздин максаттуу аудиторияңыз ким жана кардарларыңыз "жашаган" жерде, аларды кантип тартууга болот? натыйжалуу жарнама кампаниясын кантип иштеп чыгуу жана жүргүзүү керек?
- Системалык маркетинг бөлүмүн түзүү: маркетинг бөлүмүңүз эмне кылат? сизге кандай маркетолог керек? сиздин маркетологго ким керек? ал эмне кылат жана анын ишин кантип баалайсыз? маркетологду кантип мотивациялоого болот?
- Натыйжалуу "илгерилетүү Воронкасын" түзүү. кайсы жарнама каналдары бизнесиңиз жана сегментиңиз үчүн эң натыйжалуу? маркетинг иш-аракеттеринин натыйжалуулугун кантип өлчөөгө болот? воронканын конверсиясын кантип көбөйтүү керек?
- "Нөлдөн "баштап сатуу сайтын түзүү. "Сатуу" сайты деген эмне? Сизге кандай веб-сайт керек? Ошол кантип түзүү. тапшырма? Подрядчикти кантип тандаса болот? Жумуштарды тапшырууда подрядчы кандай маалыматтарды бериши керек?
- Түзүү жана илгерилетүү стратегиясын ишке ашыруу. Атаандаштык стратегиясын кантип түзүү керек? Стратегияны Жазууда кандай куралдарды колдонуу керек? Сиздин Баны кантип айырмалоого болот? Жарнамалоо каналдарын кантип тандаса болот? Медиа планды кантип түзүп, бюджетти кантип эсептесе болот?
- Маркетинг жана сатуу бөлүмүнө өзгөртүүлөрдү киргизүү. Маркетинг жана сатуу бөлүмүн кантип "дос" кылып, "Синергия"эффектин алууга болот?